Corona
- Kan ik per post mijn aankoop retourneren?
- Jazeker, dit is altijd mogelijk. Wegens de huidige situatie hebben we de retourtermijn ook verlengd van 14 naar 30 dagen. Binnen deze periode kunt u uw aankoop retourneren.
Bestellen en Bezorgen
- Uit welke bezorg opties kan ik kiezen?
- Tijdens het bestellen heeft u de mogelijkheid om u product te laten bezorgen uit de onderstaande bezorg opties.
Bezorg opties:
Standaard (PostNL- DHL) – Kosten; 3,95
Voor bestelling met een waarde vanaf 50 euro betaalt u geen verzendkosten voor standaardlevering.
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
- U bestelling wordt geleverd via de brievenbus post. Dit houd in dat u niet thuis hoeft te zijn op het moment dat u bestelling geleverd wordt.
- Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
- Met onze betaalmogelijkheden kunt u bestellen vanuit het buitenland. Houd er rekening mee dat wij op dit moment alleen in Nederland onze producten bezorgen.
- Is verzending gratis?
- Voor bestellingen onder de 50 euro betaald u de verzendkosten voor een pakket. Houd er rekening mee dat dit de kosten voor brievenbus pakketten zijn.
- Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
- Dit is mogelijk. Vul de gegevens in naar welk bezorgadres u de bestelling wilt versturen.
- Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?
- Helaas is dit niet mogelijk. Op het moment dat de bestelling is gedaan gaan wij hier direct mee aan de slag. Hierdoor kunnen wij helaas geen wijzigen meer aanbrengen.
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Helaas is het niet mogelijk om wijzigen te laten plaatsvinden in de bestelling. We raden je wel aan direct contact op te nemen met onze klantenservice via Info@circuitsieraden. Hetzelfde geldt als je de bestelling wilt annuleren.
- Wat is jullie levertijd?
- Houd voor de levertijd onze website goed in de gaten. Over het algemeen worden bestelling voor 17:00 nog op dezelfde dag verstuurd. Houd rekening met een levertijd tussen de 2 en 4 werkdagen.
Betalen
- Welke betaalmethoden accepteert Circuitsieraden.nl?
- Om te betalen in onze webshop kan je gebruik maken van de volgende betaalmethodes:
– iDeal
– Creditcard
– Paypal
2. Kan ik achteraf betalen bij jullie?
- Dit is op dit moment nog niet mogelijk.
3. Kunnen jullie mij een factuur met BTW sturen?
- Deze kan je downloaden in ‘Mijn Account’ als je kiest voor ‘Mijn aankopen’
Ruilen en retourneren
- Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?
- Je krijgt je aankoopbedrag terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald.
2. Wat zijn de kosten voor retourneren?
- Retourneren gaat via PostNL of DHL. Zie hun prijslijst op de website.
3. Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?
- Op het moment dat wij jouw pakket hebben ontvangen en alles goed is ondervonden krijg je de aankoopprijs binnen 5 werkdagen teruggestort.
4. Ik heb mijn bestelling geopend, kan ik het nog retourneren?
- Op het moment dat je je bestelling hebt uitgepakt is het mogelijk dat we je product niet kunnen aannemen voor retour. De sieraden komen in een sealing dus kijk goed of je tevreden bent met het product alvorens je deze uitpakt en draagt.
5. Kan ik artikelen met korting retourneren?
- Uiteraard, hierbij gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor alle andere artikelen.
6. Mijn artikel vertoont gebreken? Wat moet ik nu doen?
- Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We lossen dit probleem graag zo snel mogelijk op met een passende oplossing. We adviseren je contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via de mail naar Info@circuisieraden.nl Vermeld daarin de volgende punten: Ordernummer en foto’s waarop goed te zien is wat de gebreken zijn.
Bestelling retourneren? Download hier het retour formulier.